24 Mayıs 2015 Pazar

Uğurlar Olsun

Kaybetmeyi kabullenmek ne zor
Büyük savaşlarım oldu yaşım itibariyle bir hayli erken
Kaybetmeyi artık özümseyebiliyorsam
Suçlamadığım içindir kimseyi
Kendi savaşım bildiğim için benimle ilgili olan her şeyi
Ailemi, sevdiğimi ve daha bilumum kişiyi
Hiç suçlamadan önüne atıyorum işte kendimi
Alın beni, inancım kalmadı artık
Evet, evet siz haklısınız
Yanlışlar ve eksikler benim, bizzat bana ait
Dedim ya artık rahatça ifade verebilecek durumdayım
Yıkılabilir tüm gerçekler üstüme, sabahı da beklemeyebilir
İnançlarım ve beni ayakta tutabilecek yargılarım yerle yeksan
Herkes kendi hayatından mutluluğundan sorumluyken benim ne ağır bir yüküm var
Veremedim ama inanın çok istedim
Son evresinde ömrümün çok şey olsun istedim ama var edemedim
Hiç ummadığım hayatlara yaklaşıyorum
İdeallerim bir kenara, ben sizler gibi değilim
Uğurlar olsun sizlere 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder