7 Ekim 2012 Pazar

Ciddi Kararlar Almak Üzerine


Kaç ciddi karar aldım hayatımda tam anlamıyla kestirmek zor. Sevemiyorum kestirip atmayı, bıçakcasına bir  bütünü ikiye ayırmayı o yüzden iki sırtlı bir hayat yaşıyorum. Ama sınırın hangi kesimini tercih edersem edeyim hep en iyisi, en hayırlısı bulunduğum taraf deyip dertleri def etmeye kalkarım. Şimdide bir orta çizgide yürüyorum, sarhoş misali yürürken ne yana yalpalasam orada görüyorum cehennemi, zor bir seçimden öte mutluluk meselesi azizim, durumlar ciddi.

EE peki ne yapmalı da mutlu olunmalı var mıdır bir çaresi? hangi kararı vermek mutluluğumun marjinal faydasını arttıracak? sanırım yapmam gereken genelde başvurduğum çare olan zamanın yara bandını kullanmak olacak. Bu arada gariptir bir sızı yok içimde, olayın sıcaklığından desem değil, bilemedim işte. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder