9 Ekim 2012 Salı

Ey Aşk Benim Gibi Bir Müptezelide Şems’in Aşkıyla Yak


İçimde bir sızı duyar gibiydim gelmiş geçmiş zamandan kalma, tanıdığım kekremsi bir tat. Seneler den birkaç sene evvel, daha kendini bulamamış toy çocuk eskilerden kalma bir rüyaya yatmış gece, daha sabahına gözünü açar açmaz bilmiş kaderini. Zamanı kollamış, beklemiş belli bir süre ama inanmış bu kadere. Günü gece eden sözünü hece etmiş, huysuzluğu gitmiş, sabretmeyi öğrenmiş, gecesine güneş doğmuş bizim toy’un sonrası sanki bir düş hiç bilmediği filmler gelmiş gözünün önüne, hiç duymadığı ezgiler çalınmış kulağına.

Hala düşteyim kuvvetle muhtemel, bizim toy’un birkaç beden büyüğü olup çıkmışım işte. Huysuz bir ihtiyar olarak ölümü bekleyecek ken, hüküm verilmiş önceden, güzel günler gördüm hakkaten. Şehirler karıştı, sözler karıştı, duygular zaten hep karışıktı ama mutlu oldum! zamanın birinde. o yüzden hayata bir eyvallahım var.

O değil de dostum o kekremsi tat yok mu o artık hep dilim de…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder