6 Ekim 2012 Cumartesi

İlk Evlat

Uzuvlarımı törpüleyerek başladım ilk yazıma, uç düşüncelerin uzağında olmaya çalıştım hayatım boyunca bunu becerdiğim zamanlar beceremediklerimden daha fazla, mutluyum bu yüzden. Farklı görüşlerin renklerine hayran kalsam da hep empati yeteneği gelişmemiş insanlara nefretim fazladır, yani sadece ben merkezci insanlaradır mesafem. bunların dışındaki hümanistliği'm fevkaladenin fevkindedir.

Söylediğim gibi ortalamanın ortasında, hırs ve mücadele küpü biri derim hep kendime, bakalım bu mücadele buradaki yazılarımın niteliğine ve miktarına yansıyacak mı? son bir kaç senedir zamansızlıktan muzdaribim işin, okulun, hayatın birbirine karıştığı bir nehirde akmak tayım. Çok yazmamamın tek nedeni bu olacaktır.

Laf ebeliğini bir yana bırakırsak az çok yukarıda anlatıklarım dan ibaretim işte, hayatım girdiğim öss, kpss gibi   bilimum sınavda imla hatası sorularından nefret ederek geçti bu yüzden yazılarımdaki imla ve cümle hataları için şimdiden affınızı diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder