24 Ekim 2014 Cuma

Bir Göç Şarkısı

Davetkâr bakışlar sezdim, nefsanî canavarlıklar adına
Uzaktım bir fiil, istemedim.
Ben ki kendi yel değirmenlerimle bitirememişim savaşımı
Başka cepheler açmak nedendir ki?
İnsanına hayli uzak bir ege kıyısını hayal eden romantiklerden olamadım
Gerçekler gözlerime vururken büyük dolu taneleriyle
Benim vücutsuzluğum ve hayalperestliğim bir tek bizeydi
Ayaklarım sağlam basabilmek adına yere topuklarımı daha kaç kere vurmalıydım?
Artık onsuzluğun hüküm gezdiği şehirlere gidebilmek
Belki de yâd edip eskileri kendi geleceğime ket vurmak istedim
Belkili ihtimallere sığmayacak kadar genişlerse eğer insan
Bir fiil, ikinci elden mutluluklara da eyvallah diyebilirmiş
Bize sevap olmuş tenlerin ışıltısını şimdi nerden duyardık?
Kim anlatabilirdi ki bu hazzı bize?
Artık gitmelerle gelmelerin arasındaki mesafe bile azaldı
Büyük insanlığımızdan geriye söyle ne kaldı?
Daha ne kadar pespaye edebilirdik kendimizi insanlara?
Suçlu aramıyorum bilirsin, Artık olmayacağım için yerimde   
Günahlarımızı sırtlayabilirim, kendi matem'ime göçe bilirim.    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder