25 Ekim 2014 Cumartesi

Heyhat

Önemi kalır mı artık?
Bir parça ömür alamadıktan sonra geride
Uzak geçmişten öte, yakın gelecek korkuturken birde insanı
Saplanıp çıkamazsın öyle kolay günahlardan
Kendi günahsızlığına, aklanmalarına selamlarım bilmukabele
Velhasıl hissetmek öylesine derinden ve içten
Kaçışlarının örtüsü olmaya yetecek mi?
Düzgün ve toplumun istediği gibi yaşayacaksın
Oysa kaçışların ve içinde bir ben olacak
Sığamayacağın, yakınsayamadığın yırtmak istediğin hayatında merakların olacak
Alışadururken insan onca şeye
Bilemediklerine karşı kin ve nefretin artacak
Evhamlı analara dönüşeceksin
Hayat senin adına senin planlarını çoktan çizerken
Beklentilerini başkalarına bırakacaksın
Oysa bu renksizliği yırtmıştım ben
Kendi renksizliğimle birlikte durmuştum da korkmamıştım
Yüreğimi koymuştum ki heyhat o ne yürek
İnanmadılar, ki beklememiştim aynı yürekliliği 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder